Wednesday, August 5, 2015

MIM KA CA?

okay korang mesti tak paham tengok tajuk  kan? hahahahaha/ terlebih dahulu izinkan lah hamba ketawa sebentar HAHAHAHA.

alkisahnya di suatu petang yang mendung, aku ngn mak aku pegi giant. pastu masa nak bayar depan kitorg ada perempuan macam melayu tak melayu cina tak cina dengan boyfriend dia yang bertatu yang muka pun macam melayu tak melayu and cina tak cina (konpius kan?)

pastu mak aku pun tanya aku,
mama : kakak, mim ka ca? (sambil muncungkan mulut kat pompuan tu)
aku : dalam hati dok apa dia mak aku ni dok mim ka ca nii. macam blur sat macam dok pikiaq sat (dalam hati nak tanya apa tu mim ka ca tapi leklu kita pikiaq dulu, punya taknak tunjuk loser depan mama haha) lepas dua puluh saat centu baru ohhhh mim for melayu ca for cina okay okay!
aku : (macam nak tegelak sikit tapi tahan) ca kot mak, macam mustahil ja kalau mim tu, boyfriend dia pun tak nampak macam alip (islam) pakai tatu lagi (ceh sempat lagi suruh mama pikiaq alip tu apa lols)
mama : *blur sekejap* em macam bukan alip. sabahan kot.
aku : ya kot, harap harap bukan mim la. macam malu je dok peluk peluk centu.
mama : mim pun apa ada hal. sekarang kan belambak centu
aku : amboi makkk.

HAHAHAHAHA. seronoknya bila orang bagi hint or secret code kat kita and kita paham without tanya dia. wooohooo! :D

p/s : taip ni sambil makan asam sambil tengok kuch kuch hota hai. hmmm heavenn !!

No comments:

Post a Comment